Tuesday, January 10, 2012

Hello There!

 
I'll be back the 1st of February!
Cheers*)

33 comments:

Kitty said...

CEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

Missy UUUUUUU!!!

Haz funz n check dis out

buybuy gf!!!

Kitty said...

Mamma mia Ceeeee... iz a strange world...

theceelist said...

Hi Kitty I miss u more!!:)

Oh nice vid & those boy bags pretty nice! All this guys look lk brothers almost the exact same hight... I lk the gloves we should get nice leather gloves Lk the red ones tfroze was wearing, from sm where, and a nice lil hat:) j crew hd nice 1 on sale if they're still there!

Yeah life is interesting ,good this week sooooo 2 great 2012 weeks in a row!! Hopefully things r going well 4 u2bibkat!!

theceelist said...

This lil hat is darling I'm gonna see if they repost it.. Then the price dropes even more... Kitty I think I shoul play the stock market... I'd b Hella good @ it... Loling

theceelist said...

Oh...http://www.jcrew.com/womens_category/accessories/scarvesglovesandhats/PRDOVR~52541/52541.jsp

Holiday punch nice !
...http://www.jcrew.com/womens_category/accessories/scarvesglovesandhats/PRDOVR~19246/99102489030/ENE~1+2+3+22+4294967294+20~~~20+17+4294966888~90~~~~~~~/19246.jsp

theceelist said...

These 2...
http://www.jcrew.com/womens_category/accessories/scarvesglovesandhats/PRDOVR~60738/99102565825/ENE~1+2+3+22+4294967294+20~~~20+17+4294966888~90~~~~~~~/60738.jsp

Yes! I'm a copy paste maniac right now ODing loling

Kitty said...

OMG CEEEE

ever1 iz purrfect!!!

lurv dem all.

youd got grate tasters!!!

carful in stocks market!!!

theceelist said...

Lol tnx

Stock market,yeah I know..

J crew's site is theriputic lk my second hm actually 3rd cee list is my second hm loling

I'm a assessoriy silly head.. Lol

Kitty happy Sunday ;)

Kitty said...

CEEEEE!!!!

Iz my happy home here... happiest anywhere and next time we build be on ocean!!!!

I gives happy sunday for my CEEEE!

theceelist said...

Ur right kitty we need more water & some sand 2:);) nittie:)

Kitty said...

night ceeee gf!!!

Kitty said...

wunder if eye kud fly round world in 5 minutes????????????

theceelist said...

KiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiIiiiiiiiiiiiiTy I mss u)))))))))))))))))))))))
:);)

Kitty said...

CEEEEEEEEE GF

I mizzzzzzz u sooooo mush 2!!!!!

theceelist said...

Heeeeeeeeeeeeeeeeey bibkat!!!

Sorry 4 Tking so long to respond such a busy week and the snow my gosh not so bad I guess:)

Hp ur doi g AMAZING!!;)

Kitty said...

HI CEEEEE!!!!!

HOOPS U DEWING MAZING!!!!

LURV U GF!!!!

Kitty said...

CEEEEEE!!!

http://wetkitty.tumblr.com/post/16353466993/jason-wus-target-collection-was-designed-by-a-cat

Kitty said...

CEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Iz almos Febberuary!!!!!!

theceelist said...

Kitty!! I know sm fun stuff coming soon!!;)

It's couture week right.?!

Soooo
4U...
http://nowsyourmoment.tumblr.com/post/13137115774/smiled-through-the-tears

Cheers:) lol

Kitty said...

CEEEE!!! I lurv dat!!!!!

Ceee c dis funkylunky 1!!!

Kitty said...

CEEEEEEEEE!!!!!

aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

theceelist said...

Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiity!!!!!

I luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuv U kittty almost @ the finish line off 2 a new beginning feeeling invigorated

We luuuuuuuuuuuuuuv Chanel yes we do!!

Tnx stumbled across /\ but was too preoccupied ro watch tnx I just watched nice plane venue & blue hues!!;)

theceelist said...

He gets it so right each x ...luv the blue feathers Ik where does he get all the Materials..fine cloth and assesorries 2 beautiful!

the ending when he comes out the cockpit is dope!!

Soo comfy & relaxing to watch all his runways:)

Kitty said...

Hi CEEEEE!

Lagarfield haz da strangest mincing like walk... iz alwaz giggle when i c him... muss be tripp to works with him...

iz dink i lk dior more this time!

lurv u 2/2/2/2/2/2/2 gf.

theceelist said...

Loling well letz seez loling hold on...

theceelist said...

Wait a min what am I suppose to b looking 4 new old couture. Wha wha kitty I'm silly head right now not up on fashion this mnth lol

Kitty said...

hi ceeee!

dis is how he walk!!!

http://youtu.be/v0jyq5ZV5j0?t=2m25s

lk a gurl!

theceelist said...

Hahahaaaaaaaa

Hum k>L is not as rough as J>G I'd bet kl is straight to the point with directions no BS ....so sensitive pep please!! Lol

K.L seems more masculine & mayb nicer i think idk

But can't let that 1 incident mk j.g out to b a meany .. Right loling

Kitty said...

KL iz der BEST! no jg! lol

Kitty said...

Wherz r u CEEEEEEEEEEEE?

theceelist said...

Heeeeeeeeey kitty*** waving...

It's soooooooooooo unseasonably beautiful today my gooooooooooooooooosh talk about a breath of fresh air

Hp u feelin AmaAZING!!!!!!!

Kitty said...

CEEEEEEEEEEEEE!!!!

Iz springs!!!!!

LURV IT!!!!

Bees happy!!!!

theceelist said...

HEEEEEEEEEY KITTY HAPPY FEBRUARY!!:)

Birdies r singing this mornin..I hv yummy food 4 them about 2 feed my babbies..lol